Ahoj, to jsem já

Dobrý den, rodiče mi dali jméno Nela, pro přatele Nelča. V mých 26 letech jsem sice občas troufalá ale jinak poměrně milá holka. Ráda cestuji – je to moje hobby asi od roku 2010, když jsem pochopila, že jsem do té doby nezažila a neviděla nic jiného než parties s kámoši. Uvědomila jsem si, že takhle mne to už nebaví. Že bych chtěla něco poznat a prožít, a proto jsem sbalila batoh a rozjela jsem se stopem za novými zážitky do Francie.
Od těch dob na tom ujíždím a toužím pořád zažívat to vzrušení, když člověk skutečně vidí to, o čem jen slyšel, nebo četl v knížkách. Do dnešního dne jsem cestovala po:
Španělsku, Maďarsku, Albánii, Mexiku, Itálii, Francii, Litvě, Německu, Portugalsku a Rusku.Image

Leave a Reply

